maart 12, 2020

Plakk.nl

Blogs voor iedereen

Telefoonservice uitbesteden: zo kunt u zich focussen op uw eigen werk

Als ondernemer kunt u in bepaalde gevallen beter kiezen voor het uitbesteden van de telefoonservice. Uw telefoonservice uitbesteden betekent dat u ongestoord met uw werk bezig kunt zijn. Dit in de wetenschap dat de bellers op professionele wijze te woord worden gestaan. Bovendien maakt uw telefoonservice uitbesteden het bedrijf flexibeler en houdt u als ondernemer meer tijd over om die dingen te doen waarin u zo goed bent.

Door uw telefoonservice uit te besteden blijft u in de flow

Het hangt uiteraard enigszins van de werkzaamheden af, maar zeker als u geconcentreerd bezig bent, kan een telefoontje behoorlijk storen. Bewezen is dat u na twintig minuten in een bepaalde workflow komt. Die flow verdwijnt als de telefoon gaat. Dat aspect zorgt ervoor dat telefoonservice uitbesteden zeer verstandig is. Zo kunt u zich ongestoord blijven focussen op uw werkzaamheden. Veel ondernemers doen het liefst zoveel mogelijk zelf. In de praktijk is dat echter vaak niet te doen. Er zitten slechts 24 uur in een dag en behalve uw eigen werk, dient u ook nog eens administratief de zaken op orde te hebben. Als u dan ook tijdens uw reguliere werkzaamheden gestoord wordt door telefoontjes, komt u echt tijd te kort.

Bellers worden steeds op professionele en vriendelijke wijze te woord gestaan

Uw telefoonservice uitbesteden betekent dat de mensen die bellen op professionele wijze te woord worden gestaan. U krijgt een duidelijk overzicht van de mensen die gebeld hebben en een lijstje met mensen die u terug moet bellen. Uw telefoonservice uitbesteden houdt u als bedrijf flexibel. Flexibeler in elk geval dan wanneer u een fulltime telefoniste heeft aangesteld. Elk bedrijf kent periodes dat het druk is, maar zeker ook periodes waarin het allemaal wat rustiger is. In dat geval kunt u de dienst gewoon opzeggen en neemt u zelf de telefoon aan. Een telefoniste kunt u vaak niet zomaar even wegsturen. Uw telefoonservice uitbesteden is dus een zeer flexibele oplossing, die u heel snel aan kunt passen aan veranderingen op de werkvloer en aan drukke en minder drukke periodes.

Zo kunt u zich focussen op die zaken waarin u uitblinkt

De telefoon aannemen en mensen te woord staan is een vak apart. Dat moet u echt kunnen, zeker als u steeds professionaliteit uit wilt stralen. Door uw telefoonservice uit te besteden, weet u dat u die professionaliteit ook echt biedt. Zo kunt u zich ondertussen volledig focussen op die dingen waar u goed in bent. Het op vriendelijke en professionele wijze aannemen van een telefoontje kan voor de klant het verschil maken. Schakel daarom professionals in, zeker als u weet dat u zelf niet altijd even enthousiast overkomt.

Verstandig om de verschillende partijen met elkaar te vergelijken

Er zijn verschillende partijen waarmee u prima in zee zou kunnen gaan, waarvan SecretariA in Bergschenhoek als buitengewoon professioneel bekend staat. Het is als ondernemer om de telefoonservice te vergelijken, om zo de meest geschikte en ook prijstechnisch meest interessante partij in te kunnen schakelen.

Wilt u eens proberen hoe het is om uw telefoonservice uit te besteden? Neem dan een kijkje op Secretaria.nl voor een gratis proefweek.

You may have missed